Bez poštovného, se zárukou rychlé výměny nebo vrácení

Správnou velikost vyberte buďto podle běžného číslování, změřením délky a šířky nožiček nebo použijte náš systém ShapeSign©. Umožní vám mnohem přesněji vybrat vhodný typ obuvi podle tvaru chodidla vašeho dítěte.

Botičky objednané ve všední den (út-pá) do 10 hodin s platbou na dobírku či online platbou, pošleme ten samý den a druhý pracovní den Vám budou doručeny domů.

Poštovné neplatíte již při objednání jednoho páru botiček. Tato výhoda se nevztahuje na objednávky, které obsahují pouze doplňky (impregnace, měrku atd.).

Objednané zboží zasíláme Českou poštou nebo společností DPD. Vyzvednout si je můžete také osobně v naší prodejně.

(Capáčky, Duukies, Moccis, Tikki, Zeazoo sandálky a téměř všechno příslušenství zasíláme jen Českou poštou jako doporučené psaní.)

 

Chci botičky vrátit

Chci botičky vyměnit

Chci botičky reklamovat

Pokud chcete botičky vrátit, vyplníte tento dokument a peníze dostanete zpět na účet do 5 pracovních dnů po té, co od Vás botičky obdržíme.

Jestliže je chcete vyměnit, pošlete na náš email vyplněný tento dokument. Nový pár botiček Vám budeme rezervovat, dokud nedostaneme od Vás původní pár. Případný přeplatek vrátíme na Váš účet a u výměny za dražší řešíme doplatkem na náš účet. První výměna botiček je zdarma.

V případě reklamace nám pošlete nejdříve fotografii dané závady. Reklamaci se budeme snažit vyřešit co nejdříve, nejdéle však do 30 dnů. Pokud bude reklamace uznána výrobcem či distributorem, odstranitelnou vadu opravíme a v případě neodstranitelné vady, Vám botičky vyměníme za nové nebo vrátíme peníze na Váš účet.

Veškeré reklamace i výměny s Vámi samozřejmě vyřešíme i osobně v naší prodejně.

Adresa pro zasílání botiček na výměnu, vrácení a reklamaci je: Neobuto, Tržní 974/12, 618 00 Brno - Černovice